Polskie firmy mogą sprzedawać swoje towary w całej Europie, za pośrednictwem sklepu Amazon. Amerykański gigant handlu internetowego ogłosił właśnie ekspansję na nasz rynek. 

Małe, średnie i duże firmy zyskały właśnie dostęp do milionów klientów Amazona w całej Europie. Polscy przedsiębiorcy będą mogli sprzedawać swoje towary przez sklep Amazon i korzystać z centrów logistycznych amerykańskiego giganta. Oczywiście nie ma darmowego obiadu. Za taką możliwość będą musiały zapłacić miesięczny abonament 39 euro (około 200 złotych). Wcześniej mogą usługę wypróbować – przez miesiąc za darmo.

AIMG_7556

To o tyle ciekawa możliwość, że daje szansę mniejszym graczom zaistnieć na globalnym rynku. Firmy, za pośrednictwem pięciu europejskich stron internetowych Amazon, mogą trafić do milionów nowych klientów. Towary przekazują do dowolnego z 29-ciu centrów logistycznych w Europie. Sprzedawcy mogą też skorzystać z dodatkowych narzędzi, które ułatwią taki handel. Choćby z pomocy językowej, czy prostych płatności. Nie ma też co ukrywać, że duży partner przez lata działalności wyrobił sobie również markę, której klienci ufają.

AIMG_7590

Wedle statystyk już niemal połowa firm handlujących w sieci działa tylko w internecie, bez placówek stacjonarnych. Inicjatywę wspierają zatem również politycy. Liczą, że przyczyni się to do wzmocnienia i bardziej dynamicznego rozwoju sektora e-commerce.

About the Author

Podobne artykuły

Western Digital sprawił miłą niespodziankę na targach CES 2018. Firma zaprezentowała najmniejszą na...

Smartfony mają dość duży apetyt na prąd. Często uświadamiamy to sobie w najmniej odpowiednim momencie, np....

Zalewa nas prawdziwa powódź danych. Wedle szacunków przeciętna rodzina zgromadziła już ponad...